فروشگاه تفکر فایل

فروشگاه تفکر فایل، فروشگاه فایلهای دانشجویی و دانش آموزی در زمینه های مختلف می باشد.

فروشگاه تفکر فایل

فروشگاه تفکر فایل، فروشگاه فایلهای دانشجویی و دانش آموزی در زمینه های مختلف می باشد.

دانلود فایل مشارکت تجارتی (جوینت ونچر)

Joint Venture اصطلاحی است انگلیسی که در زبان حقوقی و اقتصادی کشور ما به همان لفظ بکار رفته است بعضیها با توجه به اینکه این اصطلاح برای اولین مرتبه در قراردادهای نفتی مورد استفاده قرار گرفته است آن را در مقابل قرارداد امتیاز (Concession) قرار داده و از آن به قرارداد مشارکت تعبیر نموده اند Joint Venture الزاماً قرارداد نیست و گاه ماهیت حقوقی شرکت را
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
مشارکت تجارتی (جوینت ونچر)

فروشنده فایل

کد کاربری 15

Joint Venture اصطلاحی است انگلیسی که در زبان حقوقی و اقتصادی کشور ما به همان لفظ بکار رفته است بعضیها با توجه به اینکه این اصطلاح برای اولین مرتبه در قراردادهای نفتی مورد استفاده قرار گرفته است آن را در مقابل قرارداد امتیاز (Concession) قرار داده و از آن به قرارداد مشارکت تعبیر نموده اند Joint Venture الزاماً قرارداد نیست و گاه ماهیت حقوقی شرکت را به خود می گیرد.

اکثر قریب به اتفاق مشارکتهای تجارتی بین‌المللی در ایران به نوعی با مقوله سرمایه گذاری خارجی مرتبط می باشند در حقوق ایران و بیشتر نظامهای حقوقی دو قسم مشارکت تجارتی که عبارتند از مشارکت تجارتی قراردادی یا مدنی و مشارکت تجارتی شرکتی یا حقوقی از یکدیگر قابل تشخیص می باشند که مشارکت تجارتی قراردادی یا مدنی به جهت عدم برخورداری از شخصیت حقوقی و پیامدهای ناشی از آن چندان مورد استقبال قرار نگرفته است در عوض مشارکت تجارتی شرکتی یا حقوقی (J.V) معمولاً در قالب یکی از اقسام شرکتهای تجاری مشمول قانون تجارت شکل خارجی و نمود عینی به خود می گیرد و مورد استقبال و توجه سرمایه گذاران خارجی و شرکاء محلی ایرانی واقع گشته و مشارکتهای بین‌المللی در قلمرو ایران عمدتاً در این قالب تحقق می یابد. مبنای حقوقی و قانونی مشارکتهای تجارتی بین‌المللی خارجیان با شرکاء ایرانی حسب مورد قانون جلب و حمایت سرمایه های خارجی مصوب 1334 و قانون تجارت و نیز قوانین مربوط به مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران می باشد با تصویب قانون اساسی و با خصوص با توجه به نحوه نگارش اصول 44 و 81 قانون اساسی اشکالات و ایراداتی در خصوص مشروعیت یا عدم مشرویت قانونی مشارکت و سرمایه گذاران اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی میان صاحبنظران و دست اندرکاران امور حقوقی و اقتصادی مطرح گردیده است به هر تقدیر نیاز روز افزون غیرقابل اجتناب کشور به بهره گیری از سرمایه، تکنولوژی توانائیها و مهارتهای مدیریتی سرمایه گذاران خارجی، غلبه و بکاربردن این مشارکت (مشارکت تجاری)‌(j.v) را در عرصه علم و عمل در پی داشته است.

فهرست مطالب

فصل اول: جوینت ونچر (مشارکت تجارتی4

فصل دوم: اقسام مشارکت تجارتی بین‌المللی در ایران6

1) مشارکت تجارتی بین‌المللی قراردادی (مدنی7

2) مشارکت تجارتی بین‌المللی شرکتی (J.V7

- معایب مشارکت تجارتی بین‌المللی قراردادی (مدنی7

- عناصر تشکیل دهنده مشارکت تجارتی (J.V8

فصل سوم: شکل حقوقی مشارکت تجارتی بین‌المللی (J.V.C10

- طبقه بندی قراردادهای مشارکت تجارتی به اعتبار نوع فعالیت11

1) قراردادهای اکتشاف نفت11

2) قراردادهای امور ساختمانی12

3) قراردادهای امور بانکی13

الف) مشارکت مدنی در بانکها14

ب) مضاربه در بانک15

ج) فروش اقساطی در بانک15

د) اجاره به شرط تملیک در بانکها16

فصل چهارم: خاتمه مشارکت تجارتی بین‌المللی (J.V17

فصل پنجم: حل و فصل اختلافات19

نتیجه گیری

پیشنهادات


دانلود فایل سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

بسیاری از صاحب نظران، علوم اداری و مدیریت بر این باورند که نخستین و نهایی‌ترین هدف افراد از پذیرش شغل برخورداری مادی او به زبان رایج دریافت حقوق و دستمزد است
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

فروشنده فایل

کد کاربری 15

بسیاری از صاحب نظران، علوم اداری و مدیریت بر این باورند که نخستین و نهایی‌ترین هدف افراد از پذیرش شغل برخورداری مادی او به زبان رایج دریافت حقوق و دستمزد است.

شمار فراوانی از اعتصاب های کارگری و حتی کارمندی، کم کاری ها، عدم انگیزش و نارضایتی های شغلی، موارد ترک خدمت و ... که در همه جای جهان روی می دهد، زائیدة بی توجهی به انگیزه های مادی و نابرابریهای پرداخت یا کمبود مقررات و روش های منظم، منطقی و منصفانة حقوق و دستمزد است. اگر از مردم بپرسید چرا کار می کنند اکثر آنها خواهند گفت: «به خاطر پول». این نیاز اساسی به پول حائز اهمیت است.

ادارة امور حقوق و دستمزد پیچیده و ظریف است و از فنون کاهش پیچیدگی ها و ظرایف سخن می گوید. در گذشته یکی از بزرگترین مشکلات آن بوده که مدافعان هر روش ادعا می کردند که روش آنان مسائل کلیه سازمانها را حل خواهد کرد. از این رو است که پاداش افزایش تولید کار روزانه اندازه گیری شده است

فهرست مطالب

مقدمه 1

ارزیابی کارو شغل 2

سطوح پرداخت 3

طراحی یک نظام پرداخت 3

حقوق چیست؟ 4

مزد یا دستمزد چیست؟ 4

مزد مناسب ویا حقوق مناسب چگونه مزدی است؟ 4

نظریات پرداخت دستمزد 5

محاسبات حقوق و دستمزد در ادارات آموزش و پرورش 7

افزایش سنواتی 8

فوق العاده شغل 8

فوق العاده سختی 10

سختی کار 11

فوق العاده جذب 11

همترازی 12

ارتقا گروه 13

اضافه کاری 15

محاسبه نرخ حق التدریس 15

مالیات 16

بیمه خدمات درمانی 16

حق اولاد 16

ماموریت 16

میزان حقوق و فوق العاده شغل دارندگان ومدارک کارشناسی ارشد وبالاتر 17

برآورد ارتقا گروه 22

اثرات ارتقا در فوق العاده شغل 26

اثرات ارتقا گروه در حق جذب 27

فوق العاده حق جذب مدیران 28

فوق العاده حق جذب کارشناسان 30

افزایش سنواتی 31

منابع


دانلود فایل تحقیق بحران هویت جنسی

در دنیای امروز، دنیایی که هر روز از سنتها فاصله گرفته و به سوی مدرنیست می رود، در همه ابعاد زندگی شاهد دگرگونی و تغییر نقش های جنس مخالف این پرسش را در ذهن می‌آورد که نقش حقیقی زن و مرد در یک جامعه چیست؟
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 87 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
تحقیق بحران هویت جنسی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

در دنیای امروز، دنیایی که هر روز از سنتها فاصله گرفته و به سوی مدرنیست می رود، در همه ابعاد زندگی شاهد دگرگونی و تغییر نقش های جنس مخالف این پرسش را در ذهن می‌آورد که نقش حقیقی زن و مرد در یک جامعه چیست؟

آیا زنان می توانند در عین زن بودن به ایفای نقش های مردانه بپردازند بدون آنکه هویت زنانه آنها دچار هر گونه آسیب اجتماعی بشود؟

ما در این تحقیق می‌خواهیم که چگونگی و پیامدهای بحران هویت جنسی را بررسی کنیم.

بی تردید شکل گیری هویت جنسی پسران و دختران متأثر از یادگیری، مشاهده الگوبرداری، تلقین و همانند سازی با سنن فرهنگی و اجتماعی است که در این میان برخورد بسیار مهم و در واقع اصل ماجراست.

فهرست مطالب

مقدمه

3

تعریف موضوع

4

هدف

علل شکل گیری آن

موضوع تحقیق

نظریه روانکاوی

4

نظریه یادگیری اجتماعی

5

نظریه شناختی رشدی

6

نظریه طرحواره جنسیت

7

ویژگی موضوع

9

نتیجه گیری

10

راهکار

11

منابع


دانلود فایل مقاله I2C Protocol ویژگی ها و کاربرهای آن در صنعت

دانلود مقاله ای دو سی پروتکل و ویژگی ها و کاربرد های ای دو سی پروتکل در صنعت
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 1623 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
مقاله I2C Protocol ویژگی ها و کاربرهای آن در صنعت

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله I2C Protocol ویژگی ها و کاربرهای آن در صنعت*


چکیده:

­­در دنیای صنعتی امروز ، انتقال دیتا به عنوان یکی از مهمترین بخشهای پروسه های کنترلی شناخته شده است و طراحان در تلاش برای بوجود آمدن پروتکل های جدیدی با ایمنی ، صحت و سرعت بالا در انتقال دیتا هستند. در این مقاله ، در ابتدا به معرفی تبادل دیتا (Data Communication) پرداخته و برخی از مباحث کلیدی آن از جمله ارتباط سریال و موازی ، فزستنده و گیرنده ، اتصالات و تبادل شفاف ، ساختار Master-Slave ، سرعت انتقال ، مدوله سازی ، Handshaking را مختصراً توضیح می دهیم. سپس به قسمت اصلی مقاله ، معرفی پروتکل I2C می پردازیم . این پروتکل توسط شرکت فیلیپس در دهه 1980 جهت ارتباط دستگاههای TV با پردازشگر ابداع شده است. که بدلیل سادگی و سرعت مناسب آن مورد توجه دیگر سازندگان قطعات الکترونیک قرار گرفت و هم اکنون به عنوان یکی از پروتکل های کاربردی در صنعت شناخته شده است. در این مقاله به جزئیات فنی این پروتکل و کاربردهای آن در بخشهای مختلف پرداخته ایم.


چگونه تبادل دیتا انجام می پذیرد؟

هدف از تبادل دیتا ، انتقال دیت بین 2 یا تعداد بیشتری واحد می باشد. به عنوان یک اصل ، آنها می توانند کاراکتر، دستورات باشند که نیاز به نمایش دارند.ساده ترین سطح زبان کامپیوتر ، کاراکترهای باینری است که شامل 7 یا 8 ، عدد صفر یا یک می باشد. اکثر کامپیوترها با این سطح کار می کنند.

تبادل دیتا اساساً با صفر و یک صورت می گیرد.

یکی از استانداردهای معمول در کامپیوترها ، استاندارد ASCII می باشد که شامل 128 کاراکتر است که هر کدام از آنها از 7 بیت تشکیل شده است. باید توجه داشت که ارتباطات در داخل کامپیوتر با سرعت زیادی انجام می شود و برای ارتباط با محیط خارج باید ارتباطات همزمان شوند و همچنین باید صحت تبادل دیتا ، کنترل شود.

استانداردهای مختلفی از ASCII وجود دارد. به عنوان مثال Extended ASCII که از هشتمین بیت نیز برای انتقال data استفاده می کند.

یک بیت در هر زمان یا یک بایت بطور کامل

دو روش برای انتقال دیتا وجود دارد :

1- سریال

2- موازی

در انتقال موازی ، برای هر بیت یک مسیر در نظر گرفته شده است. بنابراین کاراکترها می توانند بطور همزمان ارسال شوند. با توجه به این مزیت، که سرعت بالای انتقال است این روش در سیستمهای ارتباطی کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

در مقابل ، در روش سریال هر بیت در هر لحظه فرستاده می شود. بنابراین پروتکل ارتباطی ، باید بتواند برای مقصد ، ابتدا و انتها را مشخص کند. علاوه بر این، سرعت انتقال نیز با واحد bit/s معرفی می شود.

یک کاراکتر در یک زمان یا یک جمله کامل

ما دو روش برای انتقال سریال داریم :

1- انتقال غیر همزمان (Asynchronous)

2- انتقال همزمان (synchronous)

در انتقال غیر همزمان ، ترانسمیتر، کاراکترها را در یک لحظه با بیت start و stop می فرستد. و گیرنده هر بیت start را که دریافت می کند، بقیه بیتها را به عنوان کاراکتر تفسیر می کند. و بیت stop گیرنده را ریست می کند. در حدود 90 تا 95 درصد از انتقال نوع سریال data بصورت غیر همزمان است.

در انتقال همزمان همه پیام ها در یک لحظه فرستاده می شود. سرعت انتقال توسط خط clock بر روی یک سیم جداگانه یا بصورت مدوله شده بر روی سیگنال دیتا ، تعیین می شود. عیب روش غیر همزمان در مقابل روش همزمان این است که حدود 20 الی 25 درصد پیغام شامل بیتهای پریتی می باشد.

فرستنده و گیرنده

در مبحث تبادل دیتا ، سخت افزارهایی با نام فرستنده و گیرنده وجود دارد. مانند PC و ربات که می توانند هم به عنوان گیرنده و هم به صورت فرستنده در یک زمان عمل کنند.

این انتقال به سه روش می تواند انجام شود:

1- simplex : انتقال دیتا تنها یک طرفه است و از جانب فرستنده به گیرنده ، روی یک line می باشد.

2- Half duplex : انتقال دیتا ، به صورت دو طرفه می باشد ولی نه بصورت همزمان بلکه روی دو line جداگانه انجام می پذیرد.

3- Full duplex : انتقال دیتا ، به صورت دو طرفه ، همزمان روی یک line انجام می پذیرد.(مانند انتقال دیتا در مکالمات تلفنی)

اتصال صحیح :

DTE(data terminal equipment) و DCE(data communication equipment) از جمله اصطلاحاتی است که در تبادل دیتا وجود دارد. کامپیوترها و ترمینالها معمولاً DTE هستند، مودم و سخت افزارهای ارتباطی معمولاً DCE هستند در حالی که تجهیزات دیگری تظیر مولتی پلکسرها و پرینترها می توانند هم DTE و هم و هم DCE باشند. در DTE پینهای استفاده شده برای انتقال و دریافت دیتا متفاوت با پینهای کانکتور DCE می باشند. بدین ترتیب می توان DTE را مستقیماً به DCE متصل کرد. در صورتی که دو DCE را به هم متصل کنیم مجبوریم که فرمت اتصال را تغییر دهیم تا خط TD(Transmit Data) بر خط RD(receive data) منطبق شود.

تبادل شفاف (transparent communication)

در سیستمهای کامپیوتری که بوسیله تعدادی مودم با هم شبکه شده اند از ارتباط شفاف استفاده می کند. شفافیت به معنای این است که همه واحدها همه پیغامها را می شنوند.

ساختار Master-Slave

بخش گسترده ای از شبکه های صنعتی از این ساختار استفاده می کنند بدین صورت که چندین Master پیغام ها را بطور متناوب به Slaveهایی که پاسخ می دهند می فرستد. این توالی را polling می نامند. در این سیستم هر Slave آدرس مخصوص به خود را دارد.

Master فرمان خود را به همراه آدرس Slave مورد نظر می فرستد. Slave مورد نظر پس از تشخیص آدرس ، فرمان را انجام داده و در بعضی مواقع سنگنال تاییدی برای master می فرستد تا به کار خود ادامه دهد.

ساختار و شکل آدرس و پیغام بستگی به نوع پروتکل ارتباطی که استفاده می شود، دارد. پیغامی که برای همه slave ها فرستاده می شود پیغام broadcast نامیده می شود. این می تواند پیغامی باشد که توسط master به تمامی slave ها دستور داده می شود که آن وظیفه را انجام می دهند. به عنوان مثال می توان plc های کنترل کننده آژیر را نام برد. درهنگام خطر همه آژیرها باید به صدا درآیند بنابراین یک پیغام broadcast باید فرستاده شود.


دانلود فایل مقاله درباره شبکه HTML

دانلود مقاله درباره شبکه HTML
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
مقاله درباره شبکه HTML

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درباره شبکه HTML*

HTML : Hyper TEXT markup language

1973 ARPANET چهار کامپیوتر را بهم وصل می کند

Tim Berners lee CERN

ARPANET

markupprinter

...جمله....

برای اینکه دو چیز بتوانند ارتباط داشته باشند باید یک زبان یا قواعد مشترک داشته باشیم که به آن پروتکل می گویند .

پروتکل انتقال علامت : HTTP

(Hyper TEXT Transferpertocol)

HTML در واقع مجموعه ای از علامتها (tag) برای نشانگذاری متن ها می باشد که البته این تعریف اولیه آن است . دستورات یا Tag های HTML می تواند شکل متن را به نحو دلخواه نمدیریت کنند با این حالت HTML یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان علامت گذاری متن به شمار می رود . مزیت این موضوع در این است که HTML یک زبان ساده است و عیب آن در نداشتن توانایی های یک زبان برنامه نویسی است . برای رفع این نقیصه از زبانهای برنامه نویسی در HTML استفاده
می شود . مانند زبان JAVA و Script هایی نظیر - JAVA Script . SCRIPT خلاصه شده یک زبان است دستورات در هر دو یکی است .

نحوه ایجاد فایل HTML :

در ساده ترین شکل یک فایل HTML در محیط Note pad ایجاد می شود برای این کار از نرم افزار wordpad نمی شود استفاده کرد زیرا word pad متن ورودی را تغییر داده و فرمت می نماید و درواقع یک سری اطلاعات اضافی به فایل اضافه می کند (از محیط Editذ در Dos هم می توانیم استفاده کنیم )‌سپس به کمک یک نرم افزار مرورگر با Browser می توان HTML را دید .

وظایف Browser ازدیدگاه این مبحث :

1-پرش (jump) از یک فایل HTML به یک فایل HTML دیگر .

2-نمایش فایل HTML

شکل کلی یک فایل HTML به صورت زیر است :

< HTML>

</span></p> <p><span style="font-size: medium;">

نباید stagement ها همدیگر را قطع کنند و باید مثل حلقه های for تو در تو باشند .

هر علامت <....> معرف یک Tag ، Html می باشد . هر تک Html معمولاً بصورت زوج می باشند بجز Tag های منفرد و Tag . علامت انتها یا scafe رانشان
می دهد .